tirsdag den 11. oktober 2011

HIGH SCHOOL

Go' red. Go' Sophmores!























Pep Rally.
I Fredags var jeg for første gang til Pep Rally. Mange af jer ved sikkert ikke hvad det er, det gjorde jeg heller ikke. Men Pep Rally er en "event" hvor man støtter sin årgang. Jeg er en sophmore, så jeg skulle bære rødt tøj den dag for at støtte årgangen (Freshmans var grønne, Juniors var blå, og Seniors var sorte). Ellers var man på stadionet, og der var en masse korte opvisninger fra hvert  at skolens sportshold. Det var en vildt fed oplevelse, og jeg er heldig med at det lige præcis var dét år jeg er på skolen, eftersom det kun sker én gang hvert 5. år. Men vildt fed oplevelse, og selvfølgelig var sophmore-årgangen den bedste (ihvertfald til at spise hotdogs...)
Håber også I har haft en godt weekend!
Hugs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar