torsdag den 6. oktober 2011

CHICAGO SUNSHINE









































 
































































Chicago summer 2011


Heyson :D Her er lige lidt billeder fra min fantastiske tur til Chicago. Det er helt sikkert en by jeg vil anbefale, faktisk en af mine top favoritter i USA! - den er stor, der er gode shoppe muligheder, og det er let at finde rundt.
På billederne kan I se, at jeg så skyskraberne, både dag og nat. Jeg var i Zoo, jeg spiste en af de berømte "Chicago pizza'er" (som faktisk minder mere om en tærte) men anyway, jeg var også i denne her turist park, med karuseller og "air-show" - det var helt fantastisk. Én af delene der gjorde turen meget bedre var helt sikkert også vejret! - der er altså ikke noget som en storbyferie i solskinvejr...
/Andrea

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det fedt ud! Drømmer også om at gå på high school i 1 år i USA! Hvor ansøgte du (får at komme af sted) og hvor meget kostede det? :-)

    Er fast læser af din blog nu.

    SvarSlet
  2. Hi!
    det er en vildt fed blog du har her.
    Har selv lige været i USA hihi så finder din blog meget spændende.
    er nu fast læser
    - Kig evt. forbi min blog også

    ma-day.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hejsa (:
    Mange tak.
    Pauline: Jeg kan helt sikkert anbefale et år på high-school - her er helt fantastisk! men jeg har altså været så heldig at kende nogen der bor i USA, så jeg er ikke rejst igennem et firma. Men jeg har selv mange venner og veninder som er rejst med Rotary (http://rotary-yep.net/) og det koster cirka 24.000 - det skulle vidst være rigtig godt :D
    Mmac: Mange tak! Ja, jeg er simpelthen så forelsket i USA. Hvor var du henne?
    - jeg vil da lige smutte forbi din blog :)
    hugs
    /Andrea

    SvarSlet