tirsdag den 25. oktober 2011


Hej allesammen. Her er lige et billede fra min første football kamp. På billedet ser i en af mine veninder og jeg. Vejret var skønt og stemningen på banen var helt fantastisk, med marchingband, cheerleaders osv. (ja, jeg har beskrevet det nærmere i et tidligere indlæg). Men jeg fandt lige det her billede, som jeg synes I skulle se. 
Ellers her på fredag står den på homecomming game, og så normalt har man homecomming prom (homecomming dance) bagefter, men min skole har desværre sorteret prom fra - så det må jeg undvære at opleve... Men kampen bliver vild tror jeg! måske ikke så meget fodboldkampen sig selv, men de 3.000 elever samlet på stadionet (det er altså bare et skole stadion, ikke noget vildt stort - men det skal nok blive sjovt!) Jeg glæder mig i hvert fald!
/Andrea


1 kommentar:

  1. Virkelig fedt blognavn, du har!! Det får mig helt til at smile :-)
    - Hyggelig blog!

    Knus fra Sofie
    www.soedesofieskriver.blogspot.com
    www.sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet