mandag den 23. januar 2012

INDIAN WEDDING IN CANCUN, MEXICO
























 












Cancun, Mexico. November 2011

Beklager for billedebomben......
Men her er så lidt af de billeder fra min fantastiske tur til Cancun. Varmen var med os alle dage og jeg fik oplevet meget. Jeg fik blandt andet svømmet med delfiner, snorklet blandt de mange koraller, kørt på vandscooter, og blev hejst op i "vores" båds maste. Det var så spændende og sjovt, helt sikkert en ferie jeg kan anbefale!
Ellers var der også indisk bryllup på stranden, og det foregik i alt over to dage, hvor vi havde et helt igennem "Indisk bryllup" den ene dag (derfor har jeg en sari på - billede 5 fra bunden), og ellers var der et idylliserende bryllup på stranden dagen efter. Ellers stod på den på fest og druk for de unge, efter som det var et "alt inklusiv" hotel, med fri bar... 
(eksl. mig, man skal være 21 i USA, og reglerne fulgte stadig med til Mexico i mit tilfælde) 
xoxo

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker sjøst den måde du skriver på, og din evne til at fange læseren. Dine billeder er også helt fantastiske ISÆR i det her indlæg, jeg er sååååååå misundelig på dig!
    Hvis du havde lyst, kunne vi evt. følges? ;-)

    De kærligste hilsner fra
    fiskpaafransk.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det lyder som om du har haft en rigtig god tur :-) ... Med masser af varme - det kunne vi godt bruge lidt af herhjemme!

    God, god, god blog, som jeg læser fast nu.
    Det ville gøre mig glad hvis du også gad kigge forbi min blog: ilikemondays.blogspot.com

    Hannah

    SvarSlet
  3. Hej, virkelig fed blog! er nu fast læser. Håber at du måske også vil blive på min
    Knus fra Anne-Sofie

    // Lifeasanne-sofie.blogspot.com

    SvarSlet
  4. hej :D mange tak - jeres kommentarer varmer så meget!
    Jeg kigger forbi jeres blogs!
    lots of hugs, xoxo

    SvarSlet